کد خبر 343157
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگرمقداد نجف‌نژاد از ساعت ۸ صبح سر کار می‌رود، من از ساعت ۵ صبح به باشگاه استقلال می‌روم تا بدهی‌ها و کارهای اداری باشگاه را حل کنم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص اعتراض پرویز مظلومی به غیبت استقلالی‌ها در ابتدای مراسم بزرگداشت غلامحسین مظلومی اظهار داشت: با نیامدن یا تاخیر یک نفر به این مراسم نباید کل مجموعه استقلال زیر سؤال برود. پرویز مظلومی نباید این چنین در مورد مجموعه استقلال صحبت می‌کرد و خود او با غلامحسین مظلومی تا چند وقت پیش قهر بود و این بی‌انصافی است که ما را زیر سؤال می‌برد.

وی افزود: با غیبت یک فرد، علاقه ما به قهرمان ملی‌مان کم نخواهد شد. این مراسم، مراسم خوبی بود و ما باید بیشتر از این به پیشکسوتان و قهرمانان ملی‌مان توجه کنیم. غلامحسین مظلومی از مفاخر استقلال بوده و ما باید از او قدردانی کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: مشکل مالی داریم و با آن می‌سازیم. با توجه به سقف بودجه‌ای که تعیین شده بود، سعی کردیم مشکلات را اداره کنیم و تا حالا هم این کار را انجام داده‌ایم. فضایی که در آن آرامش باشد، فراهم کردیم تا بازیکنان بدون استرس تمرین کنند. این آرامش در کل باشگاه وجود دارد و مدیران، کادر فنی و بازیکنان در آن سهیم هستند.

افشارزاده با اشاره به نتایج استقلال در این فصل عنوان کرد: تاجایی که من به یاد دارم استقلال 4،5 بازی اول خود را در فصل‌های گذشته باخته بود اما الان از 7 بازی 6 پیروزی دارد و امیدوارم دوباره تاریخ تکرار شود و استقلال به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی در مورد غیبت‌های مقداد نجف‌نژاد و شایعه استعفای وی از هیئت مدیره استقلال گفت: از نجف‌نژاد اطلاعی ندارم، به دلیل اینکه در چند جلسه هیئت مدیره غیبت داشت و او را ندیده‌‌ام. امیدوارم در جلسات هیئت مدیره حاضر شود و اگر مشکلی هست با ما درمیان بگذارد. ایشان در مجلس هستند و اگر از ساعت 8 سر کار می‌روند، من از 5 صبح به باشگاه استقلال می‌روم تا بدهی‌ها و کارهای اداری باشگاه را حل کنم. متأسفانه کثرت کار، ایشان را از استقلال دور کرده است.

افشارزاده در خصوص اینکه این موضوع را به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رسانده‌ یا خیر، گفت: زیاد اصرار ندارم که مسائل داخلی باشگاه را به اطلاع وزیر برسانم. وزارت ورزش مشکلات زیادی دارد و من مسائل داخلی باشگاه را به آنها نمی‌گویم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس